torsdag 12 september 2013

Dukning

Idag bjuder jag på en liten dukning...




Ingen middagsbjudning idag men jag kände att det var kul att duka fint ändå =)






Välkommen till bords...



Järnurnan hittade jag i en liten inredningsbutik på Hönö i sommar.
 Det var ett så bra pris på dom att jag köpte 2 =)
Till våren får dom nog flytta ut och förgylla trädgården




Loppisfynd igen.
Dessa 2 fina ljusstakar hittade jag för ynka 40:-




Bröllopsgåva
Servisen heter Baronesse och är från Hackefors
Tycker att den är väldigt vacker och tidlös
Vinglasen och besticken är även dom bröllopsgåvor
Vinglasen är från Kosta Boda (minns inte namnet) och besticken heter Chippendale



Imorgon kommer jag att visa något som har med detta vackra rostyg att göra.
Hoppas att vi ses imorgon =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar